مدیر بازرسی و نظارت بر اصناف مشهد گفت: نرخنامه جدید و مصوب آرایشگاه‌های مردانه در این شهر که به تایید شورای نظارت استان خراسان رضوی نیز رسیده، اعلام شده است و آرایشگاه‌ها موظف به نصب آن و رعایت قیمت‌ها هستند.

نرخ‌نامه مصوب و جدید آرایشگاه‌های مردانه در مشهد اعلام شد

به گزارش قدس خراسان، محسن صیادی اظهار کرد: در ۶ ماهه گذشته یعنی از دی‌ماه سال ۱۴۰۲ تا ۲۰ خرداد ماه ۴۶۲ واحد صنفی آرایشگر مردانه در مشهد توسط این مدیریت مورد بازرسی قرار گرفت.

مدیر بازرسی و نظارت بر اصناف مشهد بیان کرد: در نتیجه بازرسی و نظارت بر آرایشگاه‌های مردانه در مشهد ۸۹ متخلف شناسایی و برای آنان پرونده تشکیل شده است که ارزش ریالی تخلفات آن‌ها بیش از ۲ میلیارد ریال بوده و پرونده‌ها به تعزیرات حکومتی ارسال شده است.

وی گفت: دریافت دستمزد آرایشگاه‌های مردانه طبق نرخنامه مصوب بوده و اضافه دریافتی بسته به درجه واحد صنفی، تخلف گران‌فروشی است.

صیادی گفت: از ابتدای خردادماه امسال تاکنون در گشت‌های مشترک این مدیریت با حضور دیگر دستگاه‌های نظارتی، تعداد ۴۳ سالن زیبایی غیرمجاز بانوان در مشهد شناسایی و مورد بازرسی قرار گرفت.

مدیر بازرسی و نظارت بر اصناف مشهد افزود: در این راستا تعداد ۲۸ مورد پرونده بازرسی تشکیل و به تعزیرات حکومتی ارجاع شده است که عمده تخلفات این مراکز، عدم رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، پاک‌سازی پوست، تتو، لیزر، دخالت در امور پزشکی و دریافت حق الزحمه مازاد بود.

وی اضافه کرد: در این راستا پنج واحد صنفی آرایشگاه زنانه در مشهد که در امور پزشکی دخالت کرده بودند و خدمات غیرمجاز ارائه می‌دادند مهر و موم شدند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.